Definiții și Termeni

Produsedecalitate.ro – este societate comercială înregistrată a Societății DESYAMARYLLIS – S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Galați, Ionel Fernic nr.3, având număr de ordine în Registrul Comerțului
J17/840/2021, cod unic de înregistrare fiscală 44329030.

Vânzător – DESYAMARYLLIS – S.R.L. , persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în București, Șoseaua Virtuții nr. 148, sector 6, având număr de ordine în Registrul Comerțului J17/840/2021, cod unic de înregistrare fiscală 44329030.

Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.

Client – poate fi orice persoana fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către DESYAMARYLLIS – S.R.L. (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între DESYAMARYLLIS – S.R.L. și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.

Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adăuga Conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Favorite – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului / Utilizatorului să își creeze Liste cu Bunuri pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții folosindu-se de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online găzduit la adresa web produsedecalitate.ro și subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusiv  Bunurile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
Campanie – acțiunea de a expune in scop comercial, un număr finit de Bunuri si/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioada limitată de timp stabilită de către Vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanta încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

TERMENI ȘI CONDIȚII

Societatea comercială care oferă spre vânzare toate produsele de pe www.produsedecalitate.ro este denumită DESYAMARYLLIS S.R.L CUI 44329030, considerată ca fiind “Vânzător” și denumită în continuare ca atare. DESYAMARYLIS S.R.L este înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J17/840/25.05.2011, CUI 44329030, având sediul în Galați Str. Ionel Fernic 3.

Folosirea acestui site (www.produsedecalitate.ro) de către orice persoană (atât fizică cât și juridică) care folosește site-ul în scopul de a se informa sau de a achiziționa produsele, denumit în continuare “utilizator”, reprezintă acordul acestuia fără limitări sau rezerve a prezentelor Termeni si Condiții.

Trimiterea unei comenzi se poate face direct de pe site-ul vânzătorului completând un formular de comanda, prin e-mail la produsedecalitate.ro@gmail.com sau telefonic la numărul de telefon +40766479721. În cazul în care plasați o comandă telefonică va trebui să confirmați în scris pe email sau prin SMS acordul dumneavoastră după citirea si acceptarea prezentei secțiuni privind Termeni si Condiții.

În momentul confirmării unei comenzi cumpărătorul își exprimă acordul privind încheierea contractului și își asumă obligațiile ce-i revin.

Deși încercăm să evităm publicarea datelor eronate pe cât posibil, ne rezervăm dreptul de a exista erori la publicarea automată a detaliilor produselor existente pe site: descrieri, fotografii, preț etc. În cazul unor erori, vă rugăm să ne contactați.

Comandă

Dupa completarea si trimiterea formularului de comanda insotit de produsele dorite comanda este considerata “in asteptare” pana in momentul in care unul dintre agentii comerciali va vor contacta, in termen de maximum 24 de ore lucratoare. Daca produsele exista in stoc si sunt gata de livrare agentul comercial va modifica statusul comenzii in “comanda confirmata” urmand a fi expediata prin curier.
Prin trimiterea comenzii cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
Prin trimiterea comenzii, cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.
Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

  • Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
  • Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
  • Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
  • Vânzătorul poate anula Comanda efectuata de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioara a vreunei parți fata de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
    • neacceptarea de către banca emitenta a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plații online;
    • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de  DESYAMARYLLIS S.R.L., in cazul plații online;
    • datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu reprezintă o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmată de acceptarea noastră, conform celor descrise în continuare.

Comanda poate fi plasată numai prin intermediul Site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veți parcurge un proces simplu, la sfârșitul căruia veți confirma comanda apăsând butonul „finalizează comanda”. Butonul va indica în mod clar ca plasarea comenzii implică obligația dvs. de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda.

După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmam primirea si înregistrarea comenzii dvs. („Primire Comandă / Confirmare”). Acest lucru nu înseamnă ca aceasta comanda a fost acceptată. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o oferta de cumpărare efectuată de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai după acceptarea de către noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de către dvs, urmând a va transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail sau SMS prin care va informam ca produsul a fost expediat („Confirmarea Expedierii”). În cazul în care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnică ori neconformități constatate în momentul procesului de expediere, vă vom informa cu privire la această situație și vom rambursa sumele plătite de către Dvs. pentru aceste produse, daca este cazul, in conformitate cu dispozițiile de rambursare din secțiunea referitoare la drepturile dvs. statutare de retragere prevăzute în aceste Condiții de Furnizare, în decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia Dvs. de terminare a contractului.

RETUR

  • Cumpărătorul are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 de zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare (costurile de livrare și retur sunt suportate exclusiv de Cumpărător în situațiile de retur). În cazul restituirilor de bani, dacă comanda dumneavoastră a beneficiat de transport gratuit se va opri din suma returnată cumpărătorului și taxa de transport!
  • Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
    • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
    • ziua în care Cumpărătorul intra în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
  • În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea solicita online formularul de retur de AICI, telefonic sau pe email. 
  • În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. În același termen calendaristic de 14 zile, cumpărătorul este obligat să returneze produsele primite, iar vânzătorul poate amâna rambursarea sumei pana la data recepționării produselor.

Suma va fi returnată după cum urmează:

  • pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin emitere de voucher electronic, la alegerea Cumpărătorului;
  • pentru Comenzile achitate cu ramburs/iTransfer -> prin virament bancar sau prin emitere de voucher electronic la alegerea Cumpărătorului;
  • pentru Comenzile achitate prin numerar-prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate și verificate.

Conform O.U.G. nr.34/2014, cumpărătorul beneficiază de 14 zile în care se poate retrage dintr-un contract încheiat la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suportă alte costuri decât cele privind cheltuielile de curierat pentru retur.

Returul produselor se va face prin intermediul unui serviciu de curierat. Produsele returnate trebuie să fie însoțite de copia facturii sau factura în original după caz.

În cazul în care produsele returnate prezintă anumite modificări fizice sau chimice, lovituri, zgârieturi, accesorii lipsă, sau alte defecte ne rezervăm dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor create.

Nu se acceptă retur pentru produsele folosite sau care nu mai sunt în ambalajul original.

Coletele trimise retur în sistem ramburs nu sunt acceptate.

Ce înseamnă retur responsabil?

Returnează produsul pe care nu îl mai dorești în aceeași stare în care a fost livrat. Asta înseamnă: probat, dar nepurtat, fără pete, fără urme de uzură sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie și pe cât posibil cu etichetă încă atașată. Gândește-te că următorul client se poate îndrăgosti chiar de produsul returnat de tine. 

Comanzi des și returnezi la fel de des pentru că nu știi exact ce mărime ți se potrivește?

Folosește FitAnalytics, algoritmul smart care iți recomandă cea mai potrivită mărime în funcție de dimensiunile tale și brand-urile preferate. De asemenea, îți recomandăm să citești cu atenție descrierea produselor de pe site. În cazul în care nu ești sigur/ă, ne poți contacta prin oricare dintre metodele menționate la secțiunea Contact iar echipa noastră. produsedecalitate.ro, îți va răspunde în cel mai scurt timp.

În cazul comenzilor plătite online banii se vor returna direct în contul din care a fost efectuată plata în momentul plasării comenzii și nu către ibanul indicat în formular.

Pentru a returna produsele este necesar să urmați pașii din pagina de https://www.produsedecalitate.ro/retur/, de a solicita telefonic și/sau prin email, cel mai târziu în a 14-a zi calendaristică de la data ridicării coletului.

Condiția acceptării returului este ca produsele sa fie în aceeași stare în care au fost livrate (să nu fie deteriorate, să nu prezinte semne de purtare, să aibă toate etichetele intacte). Din cauza naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervăm dreptul să refuzăm orice produs returnat care nu poate fi revândut ca nou, întrucât poate pune în pericol sănătatea cumpărătorilor.

Iți recomandăm să probezi produsele fără îndepărtarea etichetei. Trebuie să mai știi că returul produsului fără etichetă nu poate fi acceptat. Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate în site la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

BUNURI/SERVICII pentru care nu se asigură dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

  • contractele de prestări de servicii, după prestarea completa a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului si după ce acesta a confirmat ca a luat cunoștință de faptul ca își va pierde dreptul la retragere după executarea completa a Contractului de către Vânzător;
  • furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiara pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
  • furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
  • furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora;
  • furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător;

Categorii de produse cu condiții speciale de retur

  • Fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte) – trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, nepurtate, fără pete sau rupturi.
  • Bunuri sigilate –  pot fi returnate doar dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute, nu au fost folosite).
  • Produse de îngrijire personală (produse cosmetice, aparate de ingrijire personala) –  din motive de protecție a sănătății clienților, aceste produse nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate.
  • Lenjerie intimă și costume de baie din motive de protecție a sănătății clienților, aceste produse nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate; trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, sigilate, nepurtate, fără pete sau rupturi.

RETUR PRIN CURIER

1. Intră în Contul tău și accesează secțiunea Retururi. Inserează datele despre comandă, apoi produsele, cantitatea și motivul returului.
2. Adaugă apoi adresa de la care dorești să ridicăm coletul. Poți selecta una dintre adresele către care ți-am mai făcut livrări sau poți adăuga o adresă nouă.
3. Selectează metoda de plată. În cazul in care comanda pe care o returnezi a fost făcută printr-un card de cumpărături, card de credit sau card de debit, suma va fi restituita in contul asociat acestuia. Daca ai plătit prin alta metodă, poți să primești banii într-un anumit cont bancar.
4. Odată ce înregistram solicitarea ta de retur, te vom ține la curent cu statusul acesteia prin e-mail și/sau SMS despre statusul comenzii.
Fii fără grijă, te vom anunța în momentul în care returul ajunge la noi.

După ce verificăm produsele pe care le-ai returnat, îți vom spune daca toate condițiile de retur au fost îndeplinite.

Apoi te vom anunța în momentul în care îți restituim suma echivalentă returului tău.

Trebuie să știi: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei să returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comandă plasată. În situațiile de retur, costul transportului comenzii precum și a returului este suportat de cumpărător chiar dacă a beneficiat de oferte cu transport gratuit!

Plată și livrare

Plata produselor achiziționate de către cumpărător se poate face sub forma de ramburs la curier sau online cu cardul bancar.

Trimiterea produselor se realizează prin intermediul firmelor specializate de curierat. Costurile aferente livrării vor fi suportate de cumpărător sau de către vânzător doar în anumite situații.

Vânzătorul nu este răspunzător de programul de livrare a firmei de curierat, de întârzierile sau daunele provocate din culpa serviciului de curierat. Orice pretenții vizavi de serviciile de transport urmează a fi soluționate in contradictoriu cu firmele de curierat.

Tarifele aferente serviciilor de livrare sunt cele practicate de terți si diferă in funcție de mărimea coletului sau plicului, distanta de livrare, si de distanta intre punctul de livrare din orașul dumneavoastră si adresa dumneavoastră. Costurile de transport aproximative vor fi comunicate de către vânzător cumpărătorului, la momentul trimeterii.

Prin acceptarea livrării, cumpărătorul este de acord cu tarifele de expediție și a duratei de livrare.

Termenul normal de livrare este de 2-3 zile lucrătoare, excepție făcând situațiile speciale care vor fi anunțate vizibil înainte de plasarea comenzii.

Vânzătorul va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.

Conținut

•    toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
•    conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informație comunicata prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
•    informații legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
•    informații legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumita perioada;
•    date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia. Document – prezentele Termene și Condiții.

Comunicări Comerciale – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri si Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau secțiunea  “Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.   

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun si/sau Serviciu de către produsedecalitate.ro, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Taxa de timbru verde – valoarea exprimată în lei, plătită de către Vânzător către societatea autorizata cu preluarea operațiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare.
Specificații – toate specificațiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor așa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Plata online– serviciul de plată prestat de către procesatorul de plăti integrat in Site, pus la dispoziția Clienților, Utilizatorilor și/sau Cumpărătorilor prin intermediul Site-ului în vederea efectuării unei plăti cu cardul on-line.

Documente contractuale

  • Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
  • Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
  • Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.
  • Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice si/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
  • Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.

Politica de vânzare Online

  • Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător.
  • Pentru motive justificate  DESYAMARYLLIS S.R.L.  își rezerva dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi si/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel DESYAMARYLLIS S.R.L.. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Produsedecalitate.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus menționate.
  • Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
  • In cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, DESYAMARYLLIS S.R.L.  își rezervă dreptul de a cere Clienților/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejării informației din cadrul Site-ului.
  • DESYAMARYLLIS S.R.L. poate publica pe Site informații despre Bunuri si/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care DESYAMARYLLIS S.R.L. are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
  • Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
  • In cazul plaților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul in care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
  • Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Cesionarea si subcontractarea

Vânzătorul poate cesiona si/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil fata de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

Dreptul la proprietate intelectuala si industriala

  • Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a DESYAMARYLLIS S.R.L. și a furnizorilor, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare si/sau publicare).
  • Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe parți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de DESYAMARYLLIS S.R.L., includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al DESYAMARYLLIS S.R.L. asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Produsedecalitate.ro.
  • Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, în cazul in care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat intre DESYAMARYLLIS S.R.L. si acesta, si fără nicio garanție implicit sau expres formulata din partea DESYAMARYLLIS S.R.L. cu referire la acel Conținut.
  • Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera si/sau utiliza Conținut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
  • In cazul in care DESYAMARYLLIS S.R.L. conferă Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul/Cumpărătorul are sau obține acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform condițiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezintă un angajament contractual din partea DESYAMARYLLIS S.R.L. pentru respectivul Client/Cumpărător sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui conținut, in timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
  • Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuala din partea  DESYAMARYLLIS S.R.L. si/sau al angajatului/prepusului   DESYAMARYLLIS S.R.L.  care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta exista, fata de respectivul conținut.
  • Este interzisă orice utilizare a Conținutului in alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

Politică de confidențialitate

Vânzătorul se obligă ca datele cu caracter personal ale Cumpărătorului să nu fie divulgate către terți. Cumpărătorului îi sunt garantate drepturile prevăzute de Legea nr. 677/2001 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Adunarea datelor personale introduse de către utilizator în formularul pentru plasarea comenzii are ca scop informarea utilizatorului cu privire la starea comenzii trimise, expediere. Cumpărătorul nu este sub nicio formă obligat sa furnizeze aceste date, însă acestea sunt necesare pentru prelucrarea cererii și livrarea mărfurilor oferite de vânzător. Pentru același scop sunt folosite datele furnizate verbal, telefonic sau prin email.

Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor privitor la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecția vieții personale în sectorul comunicațiilor electronice, produsedecalitate.ro are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

În condițiile legii, doar la cererea scrisă a utilizatorului datată și semnată, vânzătorul are obligația de a confirma solicitantului, gratuit, o solicitare pe an, dacă prelucrează sau nu datele sale personale, să rectifice, blocheze, actualizeze sau să șteargă complet, transforme în date anonime, în mod gratuit, datele care nu sunt conform legii 677/2001.

Utilizatorul site-ului este direct răspunzător de datele pe care le introduce și le lasă la dispoziția site-ului, luându-și obligativitatea de a furniza date reale. Orice eroare sau prejudiciu survenite în urma declarării unor date false sau greșite nu constituie obiect de răspundere din partea noastră, eventualele prejudicii produse utilizatorului din aceasta cauză fiind suportate de către acesta. Dacă anumite date din cele furnizate de dumneavoastră sunt incorecte sau incomplete, avem rugămintea să ne contactați cât mai rapid în vederea remedierii situației.

DESYAMARYLLIS S.R.L. va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar in condițiile menționate în prezentul Document.
Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul sa poată utiliza liber, in interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului.   DESYAMARYLLIS S.R.L. nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.

Prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR)

Vă rugăm să parcurgeți pagina referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, accesibilă aici:  www.produsedecalitate.ro/gdpr/

Politica de utilizare cookie-uri și tehnologii similare

Va rugam sa parcurgeti pagina referitoare la Politica de utilizare cookie-uri și tehnologii similare, accesibila aici: https://www.produsedecalitate.ro/politica-cookie-uri/

Garanție

Garanția este obligația legala si contractuala pe care produsedecaliate o are fata de utilizator, cu privire la calitatea produselor si serviciilor oferite.

Obligatia de garantie a vanzatorului ia nastere in momentul in care cumparatorul ridica produsul de la curier.

Vanzatorul nu este responsabil de daunele ce pot aparea la produsele utilizate incorect.

Nu fac obiectul garantiei: defectiunile care apar in urma montarii, utilizarii sau manipularii intr-un mod neadecvat a produselor de catre cumparator.

Garantia inceteaza in momentul expirarii termenului de valabilitate, respectiv dupa o perioada de 2 ani de la data cumpararii.

Utilizatorul care a constatat primirea unui altui produs decat cel comandat poate utiliza garantia oferita de vanzator in temeiul legii nr.449/2003. Constatarea se va efectua in prezenta unui reprezentant al vanzatorului.

Daca produsul primit se dovedește a nu fi conform cu specificațiile de pe site sau prezinta defecte de fabricare, cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru a fi înlocuit cu un alt produs sau restituirea sumei de bani plătite. Daca se decide înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumpărătorul va plăti diferența primind o noua garanție. Daca valoarea produsului nou este mai mica, cumpărătorul va primi rambursarea parțiala pana la valoarea produsului înlocuitor, sau poate achiziționa încă un produs folosind suma de bani rămasa.

Perioada maxima de timp pentru solutionarea problemelor legate de garantie este de 15 zile calendaristice.

Pentru garanție este necesar sa respectați unul din următorii pași:
a) Sa contactați reprezentanții Produsedecaliate in scris la adresa de email produsedecaliate.ro@gamail.com menționând datele dumneavoastră de contact, numărul facturii, si produsul in cauza.
b) Sa ne contactați telefonic la numărul 0766479721

Criteriul obligatoriu este ca produsul ce face obiectul garantiei sa vina insotit de o copie sau de originalul facturii de achizitie, pentru a face dovada efectuarii tranzactiei si a identificarii produsului.

Litigii

In cazul in care apar anumite neînțelegeri intre vânzător si cumpărător se va încerca rezolvarea acestora pe cale amiabila. In cazul apariției unui litigiu, pârțile accepta, conform legislației in vigoare, competenta instanțelor judecătorești de la sediul vânzătorului . Galați

Dispoziții finale

Valoarea maxima a despăgubirilor datorate de vânzător unui anume client în cazul livrării necorespunzătoare sau nelivrării, este valoarea sumelor încasate de vânzător de la client.

Produsele prezentate pe site-ul www.produsedecalitate.ro sunt disponibile in limita stocului. In situația in care pe site este anunțat ca stocul este limitat exista posibilitatea ca stocul sa fie deja epuizat.

Ne rezervăm dreptul unilateral de a schimba, corecta, adăuga sau retrage acești termeni fără o notificare în prealabil, aceste schimbări intrând în vigoare în momentul publicării pe site.

Termeni și condiții